nu åker jag bort

Nu åker jag bort. Bort från kyla och bekymmer. Bort från skoldagar, regniga tisdagar och jobbiga dagar. Det ska bli skönt att åka bort från allt. Till ett annat land och en annan stad. Så långt ifrån Göteborg man kan komma! Jag hatar Göteborg och Sverige just nu. Jag är trött på allt som har med staden att göra.
Jag tror jag stannar i Italien. Allt är så lungt, fridfullt och problemfritt där. En plats att trivas och leva är just där! Det är bara så. Synd att det finns något som heter skolplikt och skola. Annars hade jag stannat där för evigt!

Apprå mitt bloggande. Vet inte varför jag har slutat blogga men det kommer väl upp något meningslöst inlägg här då & då även om vissa är väldigt långt ifrån varandra. Men huvudsaken är att jag skriver något iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0